Hjälpasinaläsare-frågestund ! :)

Jah, Rubriken talar! Men jag ska förklara lite tydligare, jo alltså, ni läsare kan ställa frågor som handlar om vänskap/kärlek/problem och sånt, jag svarar på alla! Jag ska försöka ge er bra svar, här är ett exempel hur en fråga kan se ut :

Hej Alliie, jag har en fråga åt dej, jo, jag har nyss blivit bästis med en ny tjej i klassen, men problemet är att min andra bästis är jätte avundsjuk, hon försöker förstöra för oss. Vad ska jag göra?

Tex =) Så fråga på <3



LOST OF LOVE- ALLIIE-BALLIIE <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Om du var kille för en dag..

.. vad skulle du göra?

.. vem skulle du vara?

.. vem skulle du vara kär i?

.. skulle du dejta mig?

.. Skulle du strula med en tjej när du visste att du igentligen är en tjej lr skulle du strula med en kille?:)<3

Pussen!

2009-11-23 @ 21:26:11
Postat av: Matilda'

Jag är grym på att komma på saker:)<3

2009-11-23 @ 21:28:08
Postat av: Matilda'

Jag är grym på att komma på saker:)<3

2009-11-23 @ 21:28:28
Postat av: Matilda'

det var ingen hjäplasinaläsare fråga men ändå!<3

2009-11-23 @ 21:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0