Header klar <3 + :*(

Nu har jag gjort headern till Bella (adelid.blogg.se) och satt in den! Det dröjde lite, men nu är det klart!!

 Själv tycker jag inte att hon är Diva och fjortis, hon är jätte snäll :) Men hon ville iaf ha den så!

Jag hoppas vi hittar ett nytt hus snart, orkar inte med alla dess bråk med samma person gång på gång, fattar hon inte att jag har känslor? Du missförstår mig, jag ville bara vara snäll, men du tog det som att jag.. Jag vet inte, det var ett miss förstånd iaf, jag vet att det är barnsligt att skriva det här på bloggen, att jag borde ta det face to face ist, men det är inte alltid lätt! Inte när det är dej det handlar om, du är stark, starkare än mig! Mycket! Jag är svag.. Jag klarar inte av det längre, det går inte att jag ska jämföra mig med dej, för du får alltid alla på din sida, och alla går emot mig! Du har den styrkan, att få alla på din sida! Det ska du vara glad för, men det sårar många oxå ska du veta! När jag sa att du inte fick plats i mitt hjärta längre, var det för att du sårade mig hårt idag!

/ ledesen alicia!

Kommentarer
Postat av: Surry tjejen!

Alicia så kände jag typ hela 4:an! Men du betyder mycket mer för mig än någon annan!

2009-11-16 @ 11:47:19
Postat av: therese ericson

jag tycker att hedern bllev bra

2009-11-16 @ 13:18:31
Postat av: Anonym

DIVA idior

2009-11-17 @ 16:25:24
Postat av: Anonym

DIVA idior

2009-11-17 @ 16:25:28
Postat av: Anonym

palla! diva fjortis buuu

2009-12-07 @ 19:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0