två underbara dagar !

Hej alla söötiizar <3

Jag har verkligen inte haft tid att skriva! Men nu ska jag berätta allt som har hänt :)

I Onsdags skulle jag och Malin åka till Jakan, hon kom till mig först så att vi kunde fixa i ordning oss och gå från mig till bussen, när vi kom fram till buss hållsplatsen hade vi missat bussen med 3 minuter (trodde vi) eftersom jag envisades med att platta håret, fast Malin sa att vi kommer komma försent x)
Så vi bestämde oss för att gå till Kallhälls Centrum och ta bussen därifrån..
Vi gick i ungefär 5 minuter, sen såg vi våran buss åka förbi oss, alltså hade vi inte missat den utan det var bussen som var försenad, så vi sprang allt vad vi orkade, och som tur var så hann vi precis.
Vi åkte till Jakan och sen shoppade vi lite, jag köpte lösnaglar, och Malin en deo och ett läppglans..
Sen åt vi glass och bara pratade <3

Lite senare bestämde vi oss för att åka hem, så vi gick till buss hållsplatsen, och HAHA, vi missade den igen!
Så vi sprang till nästa station och klev på där xD
Vi åkte hem till Malin för att spela Sims 3.
När vi kom fram till henne var vi hemma själva (om man inte räknar med hennes store syrra, men hon störde inte)
så det var jääätte skönt!

Vi var hos henne ett tag och sen frågade vi ifall jag fick sova över, men det kunde jag inte..
Då frågade vi ifall hon fick sova hos mig och det gick bra!
Så hon packade sina saker och vi gick hem till mig.

När vi kom hem till mig gick vi in på mitt rum och spelade kort en stund..
Sen satt vi oss vid datorn och spelade Bomb Jack och Frizzle Fraz ;)
Ja.. Vad gjorde vi sen? Hmm...
JUSTE!
Vi "lekte" Top Model xD
Jo, en var filmare och fotograf (Malin var fotograf/filmare först) Så hon bestämde ett tema som jag skulle sminka mig till, såklart valde hon FJORTIIZ :D
Det gick väl sådär, eftersom jag varken är eller vill bli fjortis så var det väldigt svårt!
Hon filmade och vi hade skit kul!
Det blev tyvär inga bilder, för min mobil kamera suuger !
Det blev bara bra bilder på Malins kamera och hon har ingen sladd så att det går att föra över till datorn..

Ja, och idag när vi vaknade så bakade vi chokladbollar och sen gick vi till ett bad och badade, det var jätte mysiigt <3


Nääe nu ska jag ta och lägga mig, ska upp tidigt imorn <3


PÖSS // ALLIIE <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0