God morgon!

God morgon allihopa!
 
Ja, egentligen har jag inget intresant att berätta just nu, eftersom jag precis har vaknat och absolut ingenting speciellt har hänt, men jag kan ju berätta att igår kväll såg jag på Legally blondes 3, den var jätte bra, nästan lika bra som ettan. Ja, och vad mer? Min lilla syster sitter i soffan och leker, min låtsas pappa ska lägga min lille bror, han ska sova middag, och min mamma ska snart dra till jobbet. Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, inga kompisar är hemma, men jag får väl sitta vid datorn och kolla på "Paris Hiltons my new BFF" Jag missade avsnitt 9..Ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva....

Hare bra // Alliie <3



bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0