Välkommen till min nya blogg!

Hej allihopa!

Jag hade tänkt att börja blogga (igen!) Ja, jag har bloggat tidigare men slutade för ett tag sen, men nu ska jag börja igen. I min blogg kommer jag skriva om allt möjligt, skolan, kompisar, killar m.m... Jag kom hem från kollo idag kl 14.00, jag har haft super kul! Jag träffade massor av nya vänner! Det finns en person som jag kommer sakna allra mest, och det är du gumman, Diana! två andra personer jag verkligen kommer sakna är Gea  (
www.geathelittleone.blogg.se) och Frida (www.isssys.blogg.se) dom är världens bästa <3. Hare bra sålänge !

Kramiizar // Alliie
bloglovin

Kommentarer
Postat av: issy (frida)

wiie en länk! hiih

saknar dejj också <3

2009-07-29 @ 11:24:44
URL: http://isssys.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0