Hallonsaft...

Hej sötnosar!

Jag verkligen suger på att komma på rubriker, lixom, "Hallonsaft..." vad är det för något? Haha, näe men jag kom inte på någonting, så från och med idag ska jag döpa rubrikerna till någonting jag tycker om (att äta/dricka/sak) varje gång, sjuk idé, i know, men roligare än att det står "Hej bloggen" hela tiden, eller vad tycker ni?

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Men ikväll äre Paradise Hotel som gäller! Har längtat efter programmet jätte länge nu! Jag kommer ihåg när jag och mamma hade influensan typ förra året, då satt vi i soffan och kollade på paradise hotel som gick i repris, alltså varenda avsnitt visades efter varandra, så vi kollade på HELA programmet :) Det var ju bra, men det blev lite tråkigt efter ett tag!

Jag har gjort lite test på Facebook, och tillexempel så är min "hemliga beundrare" Robbie Williams, haha, så sant? Skulle inte tro det vah! :) Och så är jag snällare en jesus själv enligt facebook, och visst är jag sååå snäll, men NEJ, inte snällare en jesus ;) Idag, förhoppningsvis så kommer det "några saker du inte visste om mig" Tänkte att det kunde vara lite roligt! Detta inlägg blir ganska långt, vet, kanske jobbigt att läsa men men!

Min lillasyster (minou,3) sitter och ritar små gubbar (hon har äntligen lärt sig så hon är jätte stolt!) och kommer till mig och visar hela tiden :D Men hon är faktiskt duktig för sin ålder! Längre ner kommer en bild på henne!

Men nu ska jag svara på lite kommentarer och läsa bloggar, kram kram varm choklad!

 cutie?




Kommentarer
Postat av: Amanda

nee va gullig <3

2009-11-15 @ 13:12:35
URL: http://latinoslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0