hos malin <'3

Hejs svejs <'3

Som ni förstår så menade jag ALLIIE-BALLIIE HISSAR & ALLIIE-BALLIIE DISSAR i förra inlägget :)

Jag är iaf hemma hos Malin nue, det är kul, hennes pojkvän är med oxå =)

Men detta blir ett snabbt inlägg (som ni ser?) <'3

Men Amanda, du ska veta att du alltid kommer ha en utav dom största platserna i mitt hjärta, för det var (kmr alltid att vara!) du och jag föralltid, och det vet du gmn! Så tro inte något annat, OK? Jag har andra kompisar nu, du har andra kompisar nu, men always yo and me! Du är min Bebis <'3 4-EVAH! Kan inte beskriva dej med ord, det är för många, men det finns två ord som beskriver nästan hela dig : UNDERBAR & FANTASTISK : pussochkram!

Herrå sålänge! <'3

Lost of love- Alliie Balliie


Kommentarer
Postat av: Amanda

NAaawh<4 taaack dsm <3 min bebis<3

2009-11-23 @ 16:14:41
URL: http://latinoslove.blogg.se/
Postat av: Amanda

NAaawh<4 taaack dsm <3 min bebis<3

2009-11-23 @ 16:14:47
URL: http://latinoslove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awww,,Vad snäll du är :)

som sagt är jag Amandas kompis Huda vi går i samma klass :)

Hon är underbar :)

Du har hellt och hållet rätt:D

Hoppas du kan besöka min blogg och komentera:)<3

Det skulle betyda mkt<3

2009-11-23 @ 18:02:40
Postat av: Huda

Glömmde skriva namn där uppe inlägget förre:P

Men hur gör du som där smaijlisarna ??:O

2009-11-23 @ 18:04:02
URL: http://hudaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0