Tävling + Modellbilder på jullan <3

Hejs svejs! (i detta inlägget kommer även en liten tävling!!)

Jag tänkte berätta lite om helgen, jag, pappa, mina underbara syskon, min bästis och nåra av min bästis (nattah) kompisar åkte på bandy! As kul <33 :) Det var Bollnäs (där jag var!) mot något annat skit lag :) Bollnäs vann (ofc?) med 8-1 :) När vi kom hem igen (lr så vare innan :P) tog ja "modellbilder" på min syrra joline (5 år!)

Look, cutie?

 Suddig bild, men ändå, blivande modell!
 Suddig bild oxå, men den lilla söta ungen kunde inte stå still <3 :)
 Hahah, där fick jag oxå va med, Jullan försöker göra "alicha posen"  ;) Hahaha ♥


Tävling!

1a pris : Länkning (skriver kort om din/er blogg!) och lägger till på bloglovin!
2a pris : Länkning
3a pris : Lägger till på bloglovin

Det enda ni ska göra är att kolla på denna bild (längre ner!) och svara på dom här enkla frågorna :

1. Vad heter den blåa fisken som simmar brevid clownfisken?
2. Hur blir Nemo fångad?
3. Hur dog Nemos mamma?
4. Vad heter filmen?

Enkla frågor? Om ni har sett filmen så!

Här är bilden :

Lycka till, jag väljer vinnare på måndag <3 Kram!

Love..


Kommentarer
Postat av: Malin

fråga 1. Doris

fråga 2. En dykare kom och dog han till ett akvarium.

fråga 3. en haj kom och åt upp mamman och massor med rom.

fråga 4. hitta nemo

2009-11-14 @ 17:14:05
Postat av: Malin

fråga 1. Doris

fråga 2. En dykare kom och dog han till ett akvarium.

fråga 3. en haj kom och åt upp mamman och massor med rom.

fråga 4. hitta nemo

2009-11-14 @ 17:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0