Skola.....

Heej Bloggen <3
Sry för as dålig uppdatering...

Jag började i skolan i torsdags, har tyvär inte haft tid att skriva :/
Men skolan var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde..
Det bästa av allt var att få träffa alla kompisar såklart!
Vi började kl 9 och slutade kl 1 så vi gick bara 4 timmar (sköönt)
Efter skolan gick jag hem till Linda (bästavän) Och vi hade skit kul <3
Torsdagen blev alltså väldigt lyckad!

I Fredags vare ju skola igen... På morgonen hade vi Engelska och Matte..
Engelskan var superkul, men matten... USH!
Jag har aldrig gillat matte, mitt sämsta ämne !
Men för att vara matte var det faktiskt rätt så OKEJ....

Jaa... Vad mer?
nada!
Ingenting händer så det är drf jag inte skriver så mycket!
Har ni nå tips om vad jag ska skriva om?

Älskar er // Alliie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0