Sorry... Inte skrvit på tre dagar.

Hellu! Alltså, jag har inte haft tid att skriva, jag har sovit hos min kusin, sen sov hon hos mig, och igår var min mormor barnvakt. Nu har jag precis vaknat, efter jag har skrivit det här inlägget så ska jag fixa en sak med min blogg, vad? Det får du se om du besöker mig om ungefär 15 min ;)

Tänk, snart börjar skolan igen, jag orkar verkligen inte! Okej, ibland kan skolan vara rolig, men det är inte ofta! Men jag har iallafall världens gulligaste kompisar i klassen!

Jag vet att jag skriver väldigt kort i mina inlägg, men du vet, det händer ingenting här hemma! Jag tycker det är jätte tråkigt att jag aldrig kan skriva mycket! Men jag ska försöka! :)

Ni kanske vill veta lite mer om mig?
Ja, jag heter Alicia (kanske ni redan vet!) Mina föräldrar skildes när jag var jätte liten, men jag bor med mamma i sthlm, jag hälsar på min pappa (som bor i bollnäs/hälsingland) på loven, och ibland på helgerna, det beror på hur han jobbar.
Min mamma har träffat en ny kille, Benny, och pappa har träffat en ny tjej, Lina! Båda två är jätte snälla =)
Jag har inget husdjur om man inte räknar med fiskarna.. Jag skulle jätte gärna vilja ha en liten söt kattunge eller hundvalp, men det går inte för Benny (min låtsaspappa) är allergisk mot pälsdjur! Typiskt!
Jag älskar att sjunga, lyssna på musik och hänga med kompisarna!

Herrå bloggen! // Alliie ^^


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0