underbara malin <3

Hej alla underbara blogg läsare! <3

Jag kunde tyvär inte skriva när jag vaknade för mamma hade datorn :/
Så jag satt mig vid teven.. Och när mamma väl var klar med datorn så bestämde jag mig för att dusha x)
Men nu är jag fräch och luktar jätte gott!

Snart kommer min bästavän Malin, vi ska dra till Jakobsberg <3
Hon är världens bästa kompis, hon finns alltid där när man behöver henne, men just nu tror jag att det är hon som behöver mig.. Ja hennes morfar dog igår :(


Men hare bra sålänge <33

Kramiiiiiiz // Alliie <3


Kommentarer
Postat av: Malla

taaaaaaaaaaack <3

2009-08-05 @ 19:43:32
Postat av: Alva

Malin verkar var en bra kompis och ni verkar ha kul tillsammans.



Puss från Alva

till Alliie!

2009-08-06 @ 22:45:51
URL: http://alvas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0