A non smoking generation - Spruta!

Att ta sprutan! Jag och Palomi (paloma) fick gå in tillsammans, hon som skulle ta sprutan på mig sa åt mig att vända armen mot henne och så skulle vi "prata lite" men jag förstod ju att hon skulle ta sprutan när jag inte va beredd så jag sa : Nej nej, jag vet att du kommer ta sprutan när vi pratar! : Men jag var ju tvungen :) Och det kändes knappt, så för er som ska ta sprutan behöver absolut inte vara oroliga, jag loovar att det inte gör ont, det gör lixom ondare ifall nån nyper dej i armen ;)

Idag kom " A non smoking generation " (stavfel?) för andra gången till oss, dom pratar med barn i skolor om att det är farligt att röka, snusa andvända tobak över huvud taget! Dom har oxå en blogg, Klicka här för att komma till den

Imorn (fre) ska vi jobba på ett disco som vår klass har för låg stadiet, för att vi samlar ihop pengar till en klassresa, vi har redan över 600 kr vilket är jätte bra :) Så jag ser fram imot i morgon, men det var dåligt att vi tog sprutan idag, för då kommer säkert några vara sjuka eller ha väldigt ont i armen imorn, jag har lite ont i armen nu, men det är inte så farligt!

Idag blev jag oxå klar med min ask till min syrra som hon ska få i jul klapp i slöjden, det var bra!

Jag åt nyss toast, såååå gott!

Hare bääst sålänge. kram! 


Kommentarer
Postat av: Rania

sv: Haj alliie! Aa ja vill ha en ny header, resten kan ja ordna..



Jag gör min header i adobe ps 7 <3 ;) Men den är trög o ja suger på det så ja ordnar inga bra :D

Kram: rania

2009-11-12 @ 15:32:33
URL: http://enligtrania.blogg.se/
Postat av: Lindizz vän och du har min msn

Hej hur gör man en header? Det typ funkar inte. Tror att du e inne på msn ska se... JAPP! jag frågar på msn oxå!

Kram me!

2009-11-28 @ 12:50:30
URL: http://prinzezofcatz.blogg.se/
Postat av: Lindizz vän och du har min msn

Om du kan elr går med på det... kan du göra nån snygg till mig? Plz

Kram me again<3

2009-11-28 @ 12:52:46
URL: http://prinzezofcatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0