Apelsin juice ;) så gått!

Inlägget har inget med rubriken att göra så att ni vet ;)

Nu chattar jag med Bella (adelid.blogg.se) och tog nyss en outfit bild att lägga ut på bloggen (allt för er!) Men bara ett problem , VAR F*N ÄR SLADDEN NU DÅ? Haha, ajah, orkar verkligen inte leta, så bilden kommer när sladden kommit fram (100 år framåt?)

Men men <3 Smeexiig (matilda gmn!) röstade på Balliie (förstod nästan det!) och Bella (adelid.blogg.se) skrev först Alliie, men hon ändrade sig till Balliie hon oxå skrev hon på msn! Jag behöver inte fler röster, men jag kommer kalla mig : Alliie Balliie <3 : thihi!

Så : TTYL-AlliieBalliie <3

Kommentarer
Postat av: isabelle ådelid

haha sötnos

2009-11-16 @ 15:08:29
URL: http://adelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0