hataa rubriiker!!

Hej, sry för den usla uppdateringen, men jag har fakitskt ett liv, måste ju va med kompisar oxå, va med linda idag efter skolan, vi hade jätte skojj :)

Jag var iaf på Öppet hus på Källtorp (ska börja där i 6an) med Bella Ådelid, hon ville gå dit med mig!
Det var fakiskt ganska tråkigt :/ Men bättre än att sitta hemma hela kvällen iaf!

Ja, nu är det tre BELLOR (isabella, isabelle & Isabella 2.) som vill bli min "kompis", ja den ena är Bella Ådelid, som ni nog vet vem det är nu =) Den andra är Isabella (volf, tror ja hon heter i efternamn :S) och den sista Isabella nr2 =) Hon hade frågat Poppy (matilda <3) om hon (isabella nr2) jag och Poppy kunde va med varandra för hon ville "lära känna mig, och tycker jag är shysst" men vrf just nu, hon har aldrig velat bli det förr, ajah! Men Poppy är rädd att Hon ska ta alla hennes vänner :/ Men men, kanske ska ge Bellorna en chans? <3

Ja jag har inte så mke mer att skriva, förutom att jag ska till pappa i morgon = Ingen uppdatering på kvällen som ni vet! Men glöm mig inte, för jag kommer tillbaka <3 ;)

Kram- Alliie Balliie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0