Hejs svejs!

Hej alla underbara läsare!

Gah, vaknade kl 5 imorse :S Jag har inte kunnat sova nånting i natt, tre timmar sammanlagt kanske? Och idag ska vi på SkolBio oxå, grattis Alliie, vi ska iaf titta på Spiderwick! Haha, Kommer somna (helt säker på det!) *gäääsp*, vad ska ni göra idag då? För att min blogg ska bli liiite roligare att läsa så kanske jag ska börja med "Alliie-Balliie Dissar & Alliie-Balliie Dissar" men det beror ju på er ;) oh my gah, är såå trött! Egentligen skulle ja ha gått upp typ, NU!

Söta Meloonia (www.meloonia.blogg.se <'3) gästbloggade ju förut, gulligt va? Jag ska nog börja på en liten header åt mig själv, fast inte nu dåe! Problemet är att jag har såå mycket idéer, men det blir inte så fint att ha ALLA bra idéer på samma gång <'3!

Just det! Maja (www.majispajis.blogg.se) vill ha header/design utav mig, jag har mejlat henne så jag väntar bara på att hon ska svara (haha förstår att hon inte svarar nu, kl är ju lixom halv 8?)

Men det var typ allt för mig nue, men det blir nog mer uppdatering senare idag!

Lost of love / Alliie-Balliie! <'3

Ps : Är jag inte för underbar? Två länkningar på ett inlägg, jag borde få nobell pris i att vara snäll =)

Ps2 : Kan Ps vara hur långa som helst? xD


Kommentarer
Postat av: Matilda

Im sick.. Help meee!:( <3

Jag missade hela jävla bion;(

Men var den bra!?

Hehe,, varken jag lr Olle kan komma!

2009-11-23 @ 10:16:28
Postat av: Tove<3

dissar & dissar? ;)

2009-11-23 @ 15:19:06
URL: http://tooowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0