Snart disco!

Snabb update innan jag drar!

Snart ska jag iväg till "jobbet på discot" :) Det ska bli kul eftersom att vi som jobbar får dansa, äta godis och ha kul vi oxå! Min älskade Paloma kommer hit snart, då ska vi fixa i ordning oss <3 Ni kanske får se bild på oss två när vi är färdig fixade om vi hinner! Jag vill gärna ta bilder från discot och visa er, men i vår skola får man inte ta foton, as sjukt, vet! Men så äre! Så tyväääärr blir det inga bilder från discot!

Just nu chattar jag med Bella Adelid (www.adelid.blogg.se!) kolla hennes blogg, gästbloggade där nyss! <3

Men ni får hare bääääääst sålänge, och sakna mig inte för mycket nu, Ok? (haha skojja bara, dålig humor va?!)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0