Till : M****** Israelsson!

Jag fattar inte hur det blev såhär? Du sa "du o jag föralltid.." vad f*n hände me det? Du tror att jag utnyttjar dej, för att få andra kompisar i genom dig, tror du jag är så dum? Jag älskar dej mest av allt, ingen betyder mer än dej! Det har jag sagt, men ändå tror du sånt om mig! Du säger att du älskar mig oxå, men vad f*n är beviset? Det här? Skulle inte tro det! Du säger åt mej att jag inte får ha vänner som du redan är kompis med? Om "dina" kompisar vill ha kontakt/bli kompis med mej så kan väl jag inte hjälpa det? Ja, jag kanske oxå vill va kompis med dom då, men ja måste säga nej för att inte såra dej? Det är väl inte så shysst mot mig, eller? Jag måste kunna ha vänner, även om det råkar vara just "bara dina" vänner som vill va kompis med mig! om du verkligen älskade mej som du säger skulle du vara glad för min skull, tycka det var kul! Och tänka att vi kan vara allihopa och ha kul, men du vill inte "dela med dej" av dina vänner till mig? Du vill helt enkelt bara ha dina kompisar för dig själv! Ok, om det va jag som tjatade på dina kompisar, men det är ju för f*n dom som vill? Jag messar dej och skriver att om du vill göra mig lycklig så skulle du låta mig ha kompisar, även om det råkar vara dina, men om du bara tänker tänka på dej själv så säger du åt mej att skaffa egna vänner, mitt svar jag fick av dej var att du inte ville att ja skulle tacka ja till att vara kompisar med dina! Du vill alltså inte göra mig lycklig, det sårar mig! Det var du o jag, men tydligen inte längre, du har ju f*n aldrig visat att du verkligen bryr dej om mej! Kom inte till mej sedan när du står ensam kvar iaf! Jag är inte arg, bara besviken...
Trodde på det du sa om oss..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bli så eftersom du frågar mycke om just hennes kompisar det började med saga... Aja men du har annat folk som älskar dig Alicia så för ****** lämnar dig så lämnar inte hela världen dig glöm inte dom andra.



P.S Älskar ****** Också!

2009-11-19 @ 20:31:19
Postat av: Amanda

Förlåt , inte för att jag lägger mig i men gjorvt synf :/ , hoppas de förändrats till bätrre .

2009-11-19 @ 21:25:55
URL: http://latinoslove.blogg.se/
Postat av: isabelle ådelid

va inte ledsen de går över

2009-11-20 @ 07:42:48
URL: http://adelid.blogg.se/
Postat av: Matilda

Asså Jag vill inte vara med er bara!:)♥ Okej!?

Och isabelle: Jag HATAR dig!

2009-11-20 @ 20:59:03
Postat av: isabelle ådelid

ok hata mej da ja hatar dej

2009-11-21 @ 18:01:12
URL: http://adelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0