Tl-klubben+Disco time!

Hej allihopa!

Idag fick jag mitt nya paket av Tl-klubben, men en grej fattas, riktigt dåligt!

Det är disco ikväll, ja vi i min klass (5e) har ju ordnat ett disco för dom yngre, för vi sparar pengar till en klassresa!

Igår designade jag en blogg, men hennes stilmall var jätte konstig, så det gick inte så bra! Men hon ska få en ny av en annan tjej, visst är det tråkigt när någon byter direkt när man har gjort en header!

Men iaf! Svar till Melonia som inte svarar på min kommentar : Jag har gjort stjärnorna i GIMP! :

Men nu ska jag kolla kommentarer och fixa lite!

Kram kram! <3

Kommentarer
Postat av: Saga Sötnows!♥

Eller hur,, hon bytte direkt när jag hade gjort en till henne:/<333

2009-11-13 @ 14:37:02
URL: http://blondiinsagan.blogg.sesaganm
Postat av: isabelle ådelid

asso ni tycker ja byter varje timme elr men alicia har gjort en heder till mig i går o sen den som saga gjorde blev inte så fin

2009-11-13 @ 17:11:35
URL: http://adelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0