Vinnare!

Som ni vet hade ju jag en liten tävling! Den handlade om filmen HITTA NEMO! Och det har avslutats nu, det var 1 vinnare som hade alla rätt! Hon hette Malin, men hon skrev ingen bloggadress (kanske inte hade?) Så den första kommentaren i min blogg får länkningen ist ;D


Idag är jag ledig! Var nyss på Utveckligssamtal! Puh, nu är det överstökat! Vet inte vad jag ska göra idag, men igår satt ja vid datorn i 5 tim (:O) så jag får bara sitta en liten stund idag ;( Drf blir det dålig uppdatering!

Men men, anledningen till att jag inte bloggade så mke igår var att jag gjorde en header (vilket dröjde!) fixade lite på olika sidor, och jag hade helt enkelt inte tid för bloggen igår!

Sen såg jag ju Paradise Hotel igår kväll, det är ikväll oxå <3 Ska kolla!

Idag måste jag städa mitt ruum! Asså, jag måste rensa ur min bokhylla/garderob för jag ska få nya! Och vem vet vad som döljer sig under bokhyllan/garderoben :S xD

Hare bäääääääääst <3


Kommentarer
Postat av: Alva

Hej hej sötnos?? (L)

Hur mår du? vi kanske kan höras på MSN någon dag skicka ditt mobilnummer till min hotmail så kan vi kanske prata...?! Gör som du vill...

Men jag saknar dig i alla fall! (L)

Pok

2009-11-16 @ 19:38:43
URL: http://alvas-blogg.blogspot.com
Postat av: Alva

Jag skrev fel, det ska inte vara frågetecken efter sötnos så du vet.... puss

2009-11-16 @ 19:40:24
URL: http://alvas-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0