Dagen!

Hej alla underbara människor som läser min blogg! Vilket inte är så många nu för tiden, har ni glömt bort lilla söta princessalliie som ett tag hade över 100 besökare varje dag? :'(
Ni "måste" besöka mig mera! I need you!
Just nu är jag med Palomi för att hon är utelåst :S

Men vi börjar med en Dagens Outfit!
 
Brun tröja : H&M
Jeans : H&M

Fint va? <3



Min dag har varit bra! Skolan var faktiskt rolig (vad är det jag säger?)! Vi hade genrep för våran samling vi ska ha på fredag, fast jag tycker inte att det är "vår" samling för vi har bara gjort kulisser till småbarnen som ska sjunga massor av låtar! Jag och Palomi ska inte göra någonting alls, dom andra får iallafall vara på scen och hålla i sin kuliss, men nej! Vi ska vara publik ist, visst det är väl oxå roligt men vill hellre stå på scen och synas, jag är en sån som gillar sånt! Ungefär som dessie ;) Ni vet, på BloggAwards så satte hon ju sig på scenkanten när priserna delades ut, varför? Jo för att hon vill ha uppmärksamhet! :) Men hennes blogg är kul, haha! Får alltid ett skrattanfall när jag läser bloggen!

Nu kommer en bild på underbara palomi <3

 Naawh, sööötis! <3

Kram, löw ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Allie ! Vad gör du?? ^^

2009-10-21 @ 15:30:35
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe okej, kanske om vardagen, men jag tror int naglarna, men tack för din röst! ♥

Allt bra?

2009-10-21 @ 15:38:11
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: amanda janson

fin header:)

2009-10-21 @ 15:49:10
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0