Dagen.

Hej allihopa! Nu kom jag precis hem, och det första jag gör är självklart att kolla statistiken och blogga! Jag är verkligen nöjd med mina besökare! Rekord är någonting med 200, igår vare 119! Hade varit jätte roligt att slå mitt rekord :)

Dagen har varit ganska kul, förutom att vi hade ett matte prov på multiplikationstabellen (hatar det ordet!) och jag verkligen "suger" på matte! Och det värsta av allt gick det på tid, vi hade 7 minuter på oss! Får se ifall jag klarade det! Håll tummarna för mig!

Ikväll klockan 11 åker planet iväg med min älskling! Linda! Hon ska vara i Thailand i 3 hela veckor! Naawh, gud vad jag kommer sakna henne! Hon är den bästa bästisen ever! Hon är aldrig, och jag menar verkligen aldrig stöddig eller kaxig, bara en liten ängel hela tiden! Du ska veta att jag verkligen älskar dej gmn!
Paloma, en tjej kompis sa någonting så att jag nästan började gråta, jo, när alla kramade linda och sa hejdå så sa hon helt plötsligt : tänk om planet kraschar och linda dör! : F*n, vi skrek och kramade henne ännu mer, riktigt dramatiskt faktiskt!

Ni får ha det bäääääääääst! Kram!


Kommentarer
Postat av: Matilda Israelsson :)<3

Fy fan vad ful jag var på skolfotot :'( <3

Men Linda åker nu förfan :(:(:(:(:(:(:(<3333

Vi kommer sakna diiiiiiiiiiiiiig<333333333♥

2009-10-16 @ 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0