Donken <3

Hej!

Var nyss på Donken med Palomi, Max & Elias, det var verkligen skit kul!
Vi satt uppe (finns två våningar) längst in, och då kan man kasta ner typ sugör och skit på dom som sitter under, och jag "råkade tappa" salt påsar och sugrör ;)
Dom blev liite sura, dom ba : Hörru, sluta! : Men som tur va så såg dom inte vem utav oss det var, så vi åt upp våran mat och sedan kutade vi ut till hemköp! Tänk om dom sett oss, egentligen är det ju inte så farligt men dom kunde ju ha sagt till nån som jobbar på donken, och dom kunde ju slänga ut oss!

Hur som helst så hade vi jätte roligt! Jag blev verkligen helt flumm... tänker inte säga av vad... xD

Jag hoppas inte att palomis mamma blev allt för sur för att hon kom en halvtimme försent hem :/ 

Just nu sitter jag och bloggar (som ni vet?) och chattar lite med en tjej på msn!

Ska väl snart läsa storbloggarna och mina kompisars!

Hare bääääst sålänge<3 Kram!

 Yes i do!


Kommentarer
Postat av: Tove

Me to!<3

2009-10-22 @ 17:46:02
URL: http://tooowe.blogg.se/
Postat av: Palomii

Jaow gumn det va super kul!<333

Jag fick ingen skäll hon va bara lite små sur inget mer<33

2009-10-22 @ 17:59:38
URL: http://kisspalomii.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI HADE VÄRKIGEN KUL

2009-10-22 @ 18:21:21
Postat av: Anonym

NI HADE VÄRKIGEN KUL

2009-10-22 @ 18:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0