?

Ifall du inte har tänkt på det så har man inte en blogg för att skriva så många inlägg som möjligt om onödiga saker,man skriver för att man har lust och skriva om roliga saker och inte om typ "hej bloggen sorry för usel uppdatering men har bara inte tid,måste gå nu men skriver senare<3<3<3" och sen när man skriver kan man inte liksom säga att man är usel på uppdatering,ifall man inte har tid att blogga så får man helt enkelt göra det när man har tid. Och jag vill liksom inte trycka ner dig eller nått men det verkar som du tar lite saker från andra bloggar som att skriva om din kompis mini blogg som har mindre än 10 bevakare och säga att hon är den nästa barbien? inget illa menat alltså.

Sv ; Ja jag vet en blogg inte går ut på att skriva så många inlägg som möjligt, men förr var uppdateringen mycket bättre, vill bara att det ska bli så igen! Och jag förstår faktiskt inte vad du menar med "som att skriva om din kompis mini blogg som harm indre än 10 bevakare och säga att hon är den nästa barbien" va? Jag skrev om min kompis blogg för att jag ville att ni skulle kolla den, men vadå nästa BARBIEN? Jag förstår inte riktigt! Och jag förstår att du inte menar något illa men jag skriver väl egentligen om vad jag vill?

Love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin design ! :) och bloggen :)

2009-10-28 @ 16:31:53
URL: http://nadineelinalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0