???

Hej!

Jag kollade nyss på en blogg och såg något väldigt konstigt! Hon hade en bakgrund på sin blogg som jag har gjort? Eller jag tror det iaf, för det ser likadant ut!

Kolla själv :

Denna gar jag gjort!

Klicka här för att komma till bloggen som har den (tror jag!)

Ifall bakgrunden är borta nu så kan ni kolla på ´den här bilden jag tog med mobilen på bloggen :

 Ser ni någon likhet? Jag gör iaf det på bakgrunden! Men man ser bättre ifall ni klickar på länken!

Jag är absolut inte sur eller arg på något sätt, men jag vill bara att ifall man vill ta/ha en bakgrund lr något sånt, så kan man fråga om det är OK att man tar den! Så jag är inte sur, tvärtom så är jag glad (ifall det nu är min bakgrund! väntar på svar från personen) eftersom att den personen då borde ha gillat den =)

Love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla göra värsta grejen av de. plus så är det inte likadant !? hennes är mycket finare ..

2009-10-29 @ 12:43:19
Postat av: Anonym

det är samma, bajsbarn som skrev förra kommentaren ...

2009-10-29 @ 15:36:17
Postat av: Anonym

jag har int tagit den från din blogg utan den fanns på google! Jag ska få en mycket finare ändå idag lite senare? gör värsta grejjen utav det ? :S

2009-10-29 @ 17:57:06
URL: http://smexiig.blogg.se/
Postat av: Rania

Jag hittade en liknande på google! :D Men jag vet nt om det är samma, isf.. är det okaj om ja tar den från google, så det nt blir liksom tjafs? =)

2009-11-09 @ 17:00:39
URL: http://raniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0