Good Morning!

Godmorgon bloggen! Har typ bloggtorka :/ Näe men jag kommer verkligen inte på någonting att skriva så då blir det automatiskt att jag sitter här och skriver skit som ingen vill läsa!

Men jag vill tacka alla mina underbara läsare! Jag tycker jag får rätt så bra med besökare för att bara vara 10 (snart 11) år! Fast åldern kanske inte spelar någon roll? Men "ungdomar" har mycket mer att skriva om, deras fester t.ex..

Jag kan inte fatta att jag klev upp kl 6 imorse, i vanliga fall går jag upp kl halv 8, men min familj går upp 6 för att lämna barnen på dagis och sen dra till jobbet, och just i morse så ville inte min syrra gå upp, så hon väckte mig igenom att skrika.. Kul? Skulle inte tro det!

Men nu är jag iallafall ensam hemma, såå sköönt!

Idag efter skolan ska jag kanske vara med en kompis, men jag vet inte riktigt än!

Mer uppdatering efter skolan (för hoppningsvis! ifall jag inte ska va med kompisen dåe)

kram kram! And remember : i love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0