Haha.. stört skön!

Hej! Idag hade vi slöjd i skolan, fast våran träslöjdslärare var sjuk så vi som egentligen skulle ha trä slöjd fick jobba med EA (eget arbete) inne i syslöjden istället!

Våran syslöjdslärare heter Veronica, hon är stört sköön! Hon är inte hel svensk, amerika tror jag!
Men hon dissade en elev idag! Hahaahaha vad vi skrattade, jo, det är en kille i min klass som är as lång, över 1.60 så han gick  till Veroncia och sa : haha, jag är längre än dej! : vet ni vad hon sa då? : Men ifall du inte sätter dig och  jobbar nu så kommer du snart vara kortast i klassen :

Hahahaha! För er som inte fattade så menade hon att hon skulle trycka ner honom ;)

Hon har sån skön humor, det kanske inte låter så kul, men när det kom från henne vare verkligen kul, om ni bara kände henne!

I vår klass håller vi på att planera ett disco vi ska ha för lågstadiet för att samla in pengar till vår klassresa vi ska ha! Jag ska göra en affish (på datorn) och skicka till en kille i min klass så att han kan skriva ut den!

Men det blir mer uppdatering senare! kram kram! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0