Hata rubriker?

Hej underbara bloggen!

Kommer verkligen aldrig på en bra rubrik! Men men, till dagen nu! Nu har jag ganska mycket att berätta så det kanske blir ett ganska långt inlägg idag!

Idag hade vi iaf "Samling" i skolan, vi i spår E & B skulle göra ngt framträdande lr något sånt, vi hann inte träna in något så vi målade bara kulliser.

Vi hade några som var konferansier (ingen aning hur det stavas, men program ledare typ) och egentligen skulle Olle och Max vara sånna, men olle bröt tån ( xD ) så Mihri skulle ersätta honom, men sen idag så kom inte hon, så jag fick ersätta två st olle kan man säga :) Fast det gick bra!

Idag hade vi oxå multplikationstest (hatar det ordet!) har ingen aning om hur det gick för mig, men jag vill verkligen få bra resultat, jag verkligen hatar matte, men jag gjorde iallafall mitt bästa!

Vi hade gympa idag oxå, det var skit jobbigt! Vi skulle göra massor av armhävningar och sånt där! Men det var ändå rätt så kul!

Fast i omklädningsrummet efter är bara bäääst! Då tar vi alltid bilder, och larvar oss!

Hare bäst! Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0