Header?

Okej, nu får ni rösta! Jag har 4 olika förslag till header! Två har jag gjort själv, och dom andra har två andra underbara tjejer gjort! Det är ju alltid kul att ha eget, fast dom andra två är mke duktigar än mig! Men rösta igenom att skriva i en kommentar vilken siffra (det är en siffra till varje förslag) ni tycker! kram kram!

1. gjord av mig.
2. Gjord av Sahra
3. Gjord av mig.
(ingen bild) Men det ska vara : den jag har nu : nr. 4 gjord av "anoym"

Se till att rösta nu, vet att ni tänker, men orka kommentera, as jobbigt juw, men det glädjer mig så mke ifall ni lägger ner 1 minut att bara skriva en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Palomii

jag tar 3. ända skilnaden på 1 och 3 är att en är mörkare.



Peas for love Alliie



From Palomii

2009-10-19 @ 21:10:01
URL: http://kisspalomii.blogg.se/
Postat av: Nike

Hej lillasyster! Fin blogg du har. Saknar dig mest, du förstår nog inte hur mycket. HOppas vi ses snart <3

2009-10-19 @ 21:20:23
Postat av: i,h

2 :an är bäst

2009-10-20 @ 17:49:18
Postat av: Saga Sötnows!<'3

3:an gillar jag;)<3

2009-10-20 @ 18:29:01
URL: http://blondiinsagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0