IM BACK!

NU är jag äntligen tillbaka efter en underbar helg tillsammans med min andra familj i hälsingland! Jag har två roliga nyheter (för mig iaf!) 

1. Vi har fått en studsmatta.

2. JAG SKA FÅ ETT SYSKON I MARS <3

Det roligaste var ju såklart att jag ska få ett syskon! Tänk vad mysigt! Min bäsits ska oxå få ett syskon i mars så då blir vi storasyrror tsm! Fast jag har ju redan 4 syskon, så nu blir det 5... Kommer jag orka?

Jag ska uppdatera mer, men just nu måste jag svara på kommentarer och fixa lite! Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag vet, men jag kände att jag behövde lite annan tid än att bara sitta och designa bloggar. Jag menar, varje dag fick jag ungefär 2-3 beställningar

2009-10-05 @ 15:50:45
URL: http://yuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0