Kladdkaka!

Hej!

Jag bakade nyss kladdkaka, den är klar om 2 minuter , så måste snart springa ner :) Det ska bli jätte gott!
Jag funderar på att börja med " Alliie hissar och Alliie dissar " :) Vad tycker ni?

Igårkväll skulle egentligen Lisa fixa lite grejer till min design, men hon somnade ;) Så förhoppningsvis kanske hon kan göra det idag/kväll! Så ni får vänta och se!

Ni missade väl inte att Paulina (paow) var med i en del utav ett program där det handlade om plastikkirurgi, jag missade programmet så jag ska kolla nu på datorn, missade ni oxå programmet, isf klicka här för att se det nu! 
 
Ni får ha det bäääääääst <3

Lost of love / Alliie <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Anmäl dig gärna till min veckansblogg tävling.

Vinnaren kommer att bli länkad och jag kommer även skriva ett inlägg om vinnarens blogg :)

Kram Becca

2009-10-30 @ 13:29:28
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0