mmm. Korv och Makaroner!

Hej bloggen! Jag lagade nyss korv och makaroner! Det blev verkligen jätte gott! Och för första gången oxå!

Jag har gjort 1 "header" till en tjej som heter tove den blev inte så fin direkt, men hon ville bara ha en bild och så! Vill ni se den? Haha vet ni vad, även om ni vill lr inte så tänker jag visa den! Ni som inte vill se får väl blunda ;)

Tyckte själv att det blev lite tomt, men det var så hon ville ha det!

Jag gjorde ju en DISCO AFFISH oxå, för att vi ska skriva ut den och sätta upp i skolan! Vi samlar ju in pengar till en klassresa! Jag kan visa den oxå, men det var inte jag som ville ha den så, därför blev den inte speciell alls, det var en kille i min klass som sa hur det skulle vara :/ jaja!

 Ja! Ska kanske göra flera sen oxå!

Mina "header" blir väldigt enkla, fast den här disco grejen blir ju en affish, men hur som helst så blir dom väldigt enkla, eftersom att jag har väldigt dåligt program!!

kram kram kram kram!


Kommentarer
Postat av: Palomii

Naow vad söt Towe är <3

2009-10-15 @ 20:23:27
URL: http://kisspalomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0