Nyss dushat!

Nu har jag precis dushat, inte så intresant för er att veta, men det är ju sånt man skriver om? Vad man gör..

Det är riktigt häääärligt att vara ny dushad fakiskt!

Imorn vet jag inte vad jag ska göra, vill VERKLIGEN hitta på något med nån kompis men, Linda är i Thailand, Malin skulle typ inte vah med någon på höstlovet hade hon bestämt, och sen äre väl Paloma som jag mer umgås med utanför skolan, men vi hittar aldrig på något speciellt kul, så jag har lixom ingen att va med!

Någon som har lust att hitta på något (haha skojja känner ju inte er mina underbara läsare, eller jo 2 st kanske!)

Men på Söndag ska jag förhoppningsvis vara med Saga & Matilda <3

Förästen, har nån utav mina underbara läsare Pea (playahead) ? Min är iaf : alicha : tackar JA till alla relations frågor, lr inte till nån äcklig gubbe dåe, men ni förstår :) <3

Blir tyvär ingen bild idag, för jag orkar verkligen inte försöka få en bra bild och sedan lägga in den på datorn,för den här datorn är suuuuper seg! Och blogg.se är ganska segt på kvällen det oxå! Iaf när jag ska ladda upp bilder!

Men ni får ha det bäst!

love..

 


Kommentarer
Postat av: Matilda'♥

Jaja,, det är klart vi ska göra något :D<33333

2009-10-29 @ 10:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0