♥Smultronhotellet♥

Idag i skolan så skulle vi göra klart en grej på EA (eget arbete)  som hette "huset" vi skulle först rita ett hus och sedan beskriva hur huset ser ut utanpå och innuti (vi skulle alltså skriva det i vår svenska bok) Jag har bara kommit till att rita början av huset eftersom att jag var ledig  när alla började med det veckan innan!
Mitt hus är ett hotell, det heter SMULTRONHOTELLET haha, själva hotellet är format som ett smulrtron, och så är det rött, ganska likt ett smultron faktiskt. Vet inte vart jag fick idén till smultronhotellet ifrån, men det var hur som helst kul att rita hotellet! ♥

Nu har Paloma gått hem, vi gick en sväng till skolan och bara hängde lite, sedan gick hon hem och jag gick hem till mig själv! Och nu sitter jag här och skriver inlägg, ska snart svara på kommentarer och läsa mina favorirt bloggar nogare, eftersom att min kompis var här så kunde jag inte läsa, utan kollade bara snabbt.

Jag tycker att mina inlägg har blivit längre med tiden, vad tycker ni? Fast när man ser ett långt inlägg så kanske man inte orkar läsa? Så är det när jag ser en tjock bok, tex Harry Potter, jag börjar aldrig läsa för att den är "för tjock" :)

Det var allt för mig nu ♥ Ses snart!

                                                             Jag, inte så fin men den bjuder jag på♥


Kommentarer
Postat av: jessica JESI.BLOGG.SE

hih japp :D och halsband :D

2009-10-07 @ 16:48:52
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: aa

omg gå in på classe-kinzakenza.blogspot.com o se va han skrivit om dej.

ps kan finnas en del äckliga bilder där så se till att du e ensam hemma haha

2009-10-14 @ 17:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0