Sry, dålig uppdatering.. igen!

hello bitches! haha drev, skulle ba försöka med paow stilen ^^

Jag har inte uppdaterat nånting och jag är jätte ledsen för det! Men jag har ju ett liv och vänner! Bloggen är ju inte allt! Jag har precis varit hemma hos Malin älskling, vi kollade på Hannah Montana The Movie för 2 gången, ja vi såg den på premiären första tiden och allt! Så vi var några utav av dom som såg filmen först i hela sverige! Lite coolt va? Ja, hon hade iaf beställt den filmen från ginza! Så vi såg den! Så mycket mer gjorde vi inte, lr jo, vi flumma ju runt i typ en halvtimme ;) Men min familj kom och hämtade mig hos henne vid typ 10 över 5, för vi skulle åka och köpa present till min lillesyrra (i hälsingland) som fyllde 5 år igår (trodde det va i helgen men det vare inte!) jag ska dit imorn och så ska vi ha kalas för henne på lördag lr söndag! Det ska bli jätte mysigt att träffa alla igen!

Iförrgår fick jag nya stövlar, eller nya och nya, min mamma hade dom förut men nu är dom för små för henne, men dom ser knappt andvända ut! Det är äkta skin! <3 Me like! Det är kul, för mamma har storlek 38-39 jag har 36-37-38 så jag kan ha vissa av mammas skor!

På tjejkvällen vare iaf jätte kul! Förutoma att Palomii inte kom :/ Hon blev sjuk... Men annars vare skit kul! Vi såg på en kortfilm om hur en tjej kände sig utanför, hon var övervitkig och hon kände att hon inte passade in, det var riktigt sorgligt att se henne sitta där och gråta och säga nånting i stil med : Det känns som om alla andra är gula och jag röd, jag passar inte in, dom andra tjejerna är snygga, populära.... : Började nästan gråta faktiskt! Det är/var på riktigt oxå! Men näe, det var väl inget mer! Har just ätit på donken iaf!

Jaahap! Ni får hare bäst sålänge! Kram!

PS: Tyvär kommer jag inte kunna blogga i helgen, eftersom jag kommer ha fullt upp med kalas och mys med familjen, det var ju över 1 månad sen jag träffade dom :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig!

2009-10-01 @ 18:56:28
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

fixar en design. Var du på Hannah Montana galapremiären? :O

2009-10-01 @ 19:15:17
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: ☆彡 Yuma ☆彡

jaha , den var jag också på

2009-10-01 @ 19:26:53
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! jag fick ditt mejl, men det kanske tar 1-2 dagar med designen, för jag har en innan, men jag försöker göra den så snart som möjligt. Men jag bara undrar, vad vill du ha för bild? :)

2009-10-01 @ 21:15:25
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag behöver dina inloggningsuppigter och sen undrar jag, vad vill du ha för bild, för jag vet inte hur jag ska göra riktig asså det där extra som du sa. Det behöver int vara en bild på dig, men om det är någon bild på en kändis, djur ja vad du nu vill ha

2009-10-03 @ 14:08:24
URL: http://yuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0