Dagen!

Jag vaknade typ vid 10 i 7, och fixade iordning mig, sedan gick jag ner till min och Palomas (www.kisspalomii.blogg.se) "mötesplats" där vi möts varje fredag halv 8 för att gå tillsammans till Källtorp där vi har HK (hemkunskap) så vi gick dit och kom ungefär 10 minuter innan vi började, våran lärare delade upp oss i olika grupper, jag blev med två killar... Det var inte direkt vad jag ville men dom är iallafall ganska shyssta! Vi bakade bröd, det var faktiskt jätte gott! Sen när vi egentligen skulle gå tillbaka till vår skola för att ha lektion gick bakman (bakary)jag, paloma, olle, elias, matilda och  till en lekpark, där låg jag och paloma på en sån där stor gunga, hahaha svårt att förklara men det är en sån där rund stor som typ tre kan va i, ja där låg vi och resten av alla gjorde fart på oss, fan vad högt det blev! Skit läskigt ju, trodde att jag skulle ramla av, seriöst! Men kul vare iallafall! Sen rullade tiden iväg och vips så vare bara 5 minuter kvar tills vi började, men smarta som vi va så gick vi en annan väg och bara "råkade" fasta vid ett plommonträd, vi plockade och plockade och åt och åt... Sen vare nån utav oss som frågade när vi började, då kollade matilda på klockan och vi hade börjat för 5 minuter sen! Vi sprang men lyckades komma 10 minuter försent (vilket vi gjorde förra veckan oxå) så vi måste sitta kvar 20 minuter på måndag! ÅÅÅH, gud vad jobbigt! Min första och förhoppningsvis sista kvarsittning! Men tur att jag har kompisarna med! När jag kom hem iallafall så åkte jag och familjen till vällingby, där kollade vi lite och fikade, var riktigt mysigt! Jag såg en person som var as lik paow (paulina danielsson) men när jag såg hennes ansikte såg jag att det inte var hon! :) Men jag har ju lovat att det ska komma en tävling, och det kommer det, men inte ikväll!

With love from // Alliie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0