Im back!

Hej! Jag har tyvär inte kunnat skriva för än nu! För när jag vaknade så hade min pappa datorn, och sedan ringde Malin älskling, så då gick jag till henne ist! Vi hade iaf as kul! Vi spelade SIMS 3 och gjorde en familj med två tjejer, som hette : Paulina Danielsson & Desireé Danielsson : Dom var syskon, drf hette inte Desireé sitt riktiga efternamn! :) Det var min ide med att göra dom två, var faktiskt kul och dom blev lika oxå! Sedan blev dom ihop med två killar (ja en varsin asså!) Paulina med en kille som hette William och Dessie med en kille som hette Fredrik! Dom blev gravida samma dag som dom blev tillsammans och gifta dagen efter :) Paulina fick en kille som vi döpte till Joel och Dessie en tjej som vi döpte till Linnéa, fina namn va? Sims är jättekul tycker jag, speciellt SIMS 3!

Men iaf, sen var jag tvungen att gå hem eftersom att Malins familj skulle iväg på nåt kalas! Och nu är jag här igen! Mer uppdatering senare idag, nu ska jag läsa lite bloggar, blandannat, Dessies & Yumas!

Kram! <3


Kommentarer
Postat av: Fiiisa♥

Fin blogg! (:

Anmäl dig till veckans blogg!

2009-09-27 @ 16:38:54
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Amelie

Sv: Dem är två helt vanliga tjejer, en svensk 15 åring och en Polsk 19 åring, tycker absolut ingenting om någon av dem.. förut satt jag och läste Pissies blogg, men nu känns det som att hennes tid är ute, hon börjar bli tråkig ^^.

/ amelie

2009-09-27 @ 17:10:11
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det beror nog lite på hur man själv uppfattar ordet bitch..

alla har ju sina dagar, men mot mina kompisar betar jag mig såklart bra.

Jag själv ser inte mig som en bitch .. :)

/ amelie

2009-09-27 @ 17:22:41
URL: http://ameliediamond.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha, jaa men det är nog en fråga om tid innan dem börjar bli svartsjuka på varandras bloggar igen..



Dissie är säkert en söt tjej innerst inne, men hennes sätt att se på livet är lite lågt.

Som att tro att varenda blond tjej som ser bra ut är en copycat av henne, haha.. det skriver lite osäkerhet lixx. x)



/ amelie

2009-09-27 @ 17:36:23
URL: http://ameliediamond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0