Kom precis hem från skolan..

Hej alla underbara människor som läser min blogg! Kom just hem från skolan, det har faktiskt varit kul idag! Det var nog roligaste efter gympan i omklädningsrummet, alla la sig på sin handuk på golvet och körde sanning lr konsekvens (konka) det var riktigt mysigt, vi glömde bort att killarna var i rummet brevid och vi frågade frågor om killarna i klassen, tänk om dom hörde? Gud vad pinsamt isånnafall! Men för hoppningsvis gjorde dom inte det..

Och jag har fått kommentarer om att jag borde lägga in mer bilder, men som jag sa i ett inlägg för ett tag sen så är sladden borta! Men jag la ju faktiskt ut lite bilder på mig som jag redan hade på datorn i ett tidigare inlägg så dom kan ni ju kolla in ifall ni har lust (A)

Jag har tänkt på att jag skriver väldigt korta inlägg, men vad mer ska jag skriva lixom? Ge mig tips på hur min blogg kan bli roligare att läsa (förutom att lägga in bilder!) så att jag vet vad ni tycker!

Haha, det finns en "mini fjortis" i våran skola hon heter Dessie (destiny) och går bara i 2an! Men hon är såå söt! Senast jag såg henne hade hon SsS byxor, lång vitt linne och en adidas jacka! :) Så himla söt! Och så hade hon håret uppsatt (ja, hon är blondin!) Sen finns det ju en till as sööt tjej i skolan, hon går oxå i 2an tror jag, hon kallar jag för BLONDIE för att hon är blond och jag har ingen aning om vad hon heter, men jag tror Linnéa lr nåt sånt..

Ja, det här inlägget blev ganska långt lr? Haha.. Fast egentligen så skriver jag ju bara meningslösa saker som ingen annan är intreserad utav att läsa? Som det här tillexempel.. x)

Ikväll är det TJEJKVÄLL =) Ska bli skit mysiigt, och jag och Matilda (my babe) som jag skrev om i ett annat inlägg kom på att vi kunde köra SANNING ELLER KONKA med föräldrarna och fröknarna, haha skit roligt juh!

Men nu har jag faktiskt inget mer att skriva för stunden!

Mer uppdatering senare idag! Kram!

ps : första kommentaren får en länk <3


Kommentarer
Postat av: Palomiii

MM bra idé med lärarna gud va kul det kommer bli

Pöss// BFF KISSPALOMII <3

2009-09-29 @ 15:20:27
URL: http://kisspalomii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0