kvarsittning..

Hej bloggen ^^ Idag hade jag min första kvarsittning, i hela 20 minuter, fast jag bara kom försent 10, våran fröken dubblar alltid tiden när det gäller kvarsittning! Och eftersom jag har kör, så slutar jag senare än alla andra i vanliga fall oxå, så nu blev det extra sent! Fast kvarsittningen var inte så tråkig som jag trodde, eftersom jag hade en kompis med mej och så skulle vi bara rita en bild till en text vi skrivit, och rita är ju kul! Och nu är jag äntligen hemma, skriver det här inlägget och äter piggelin, som snart är slut! Vad har ni gjort idag då? Förutom att varit i skolan alltså! Kram kram, nu ska jag kolla statistiken och läsa mina favvo bloggar :)

Kommentarer
Postat av: louize

söt blogg :)

2009-09-28 @ 15:18:44
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0