saknar dej så otroligt mycket..

Det känns konstigt att kalla dig "gammal" kompis nu... Allt vi hade förut var ju så bra? Vi gick i samma skola i ungefär 1 år, sen flyttade jag men vi lovade varandra att aldrig tappa kontakten, vi skulle alltid hålla ihop, men vad hände med det? Jag har inte träffat min allra bästa kompis på 1 år!? det känns konstigt, vi var verkligen bästa kompisar... Vi kallade oss för systrar, vi hade olika smeknamn på varandra oxå! Haha, zidd... Du kanske inte minns? Det gör jag iallafall.. Vi hade alltid så kul.. Du var min syster... Men sen så.. Jag vet inte... Du har ingen dator längre så du vi kan inte chatta, och när jag ringer dej har du aldrig tid att prata säger du.. Kommer du ihåg allt vi hade? Det känns inte så.. Är det bara jag som saknar den tiden? Du kanske har det jätte bra nu och allt, men hos mig har det aldrig kännts så där riktigt bra, för det är nåt som fattas, och det är du! Ditt underbara leende och skratt.. Vi delade skratt och tårar tillsammans.
Jag kan inte fatta att det var så längesen allt det där var, det känns som om vi satt där på skolgården och snacka redan igår.. Jag kom ihåg att vi sprang runt och skrattade och sjöng tillsammans.. Jag trodde jag kommit över det, men nu när jag sitter här med gråten i halsen så förstår jag hur mycket du betyder för mig, men det känns som att du glömt bort mig..Jag skulle kunna skriva jätte mycket mer, men ingen skulle orka läsa..
Så jag avslutar det här med att jag säger : jag kommer alltid älska dej syster... :

Kram // Alliie <33

Kommentarer
Postat av: E.P

jag fick gråten i hallse när jag läste de men du kan dela de med mig.

hoppas jag kann fylla ditt tommrumm

2009-09-13 @ 19:02:03
URL: http://proffsblad.blogg.se/
Postat av: tröstaren (i,h)

jag håller med e,p det är så sorgligt så man vill gråta. men tänk på allt kul ni gjorde ihop. det brukar hjälpa!

;)

2009-09-23 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0