Sry..

Men jag har inte kunnat uppdatera! Jag vet! Det är hemskt! Men nu är jag tillbaka <3

Jag, paloma, linda,malin,babe & Cajsa håller på med en "film" ,ahmen vi typ spelar teater och så, sen ska en kille i vår klass filma, lite kul faktiskt! Jag ska lägga ut filmen på bloggen när den är klar och ifall jag kan fixa så att den kommer till datorn <3

Tycker ni att jag ska köra med "veckans babe" som Evas store bryssa (brorsa :P) har/hade i Eva och Adam? Isånnafall vet jag vem "veckans babe" är denna vecka iaf! Självklart är det ERIK som deltar i IDOL 2009! Haha, det är så typiskt mig att bli kär i varenda snygg idol-kille! Fast hab Rabih är juw oxå as sööt....! Nu ska ni få rösta fram veckans babe, det står alltså mellan RABIH (idol 2009) & ERIK (idol 2009) Jag har sökt på google efter bra bild på dem eftersom att inte alla vet vilka sötnosarna är, men jag hitta ingen..! Men ni som vet vilka dem är kan väl iaf rösta?
Det skulle uppskattas!

Kram! Have a good life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0